Ruilen & Retouren

Meest gestelde vragen

Bij Moosey’s heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en in originele verpakking retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

Een retourzending en verwerking hiervan duurt na ontvangst maximaal 14 werkdagen. Je ontvangt een e-mail zodra wij de retourzending verwerkt hebben.

Dit is afhankelijk van de retourmethode die je kiest.
Bij Moosey’s aan huis: gratis
Retourneren via PostNL: brievenbuspakje vanaf €4,-
Retourneren via PostNL: pakketje vanaf €6,75 

Sale items kunnen bij Moosey’s niet worden geretourneerd.

Woon je in de omgeving van Almelo en omstreken en is het voor jou makkelijker om de bestelling bij Moosey’s op kantoor af te geven? Dat kan! Neem contact op via klantenservice@mooseys.nl en geef aan dat je jouw bestelling aan huis wilt retourneren.

Stap 1: Stop de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de doos. Zorg dat de originele kaartjes van de producten niet zijn verwijderd.
Stap 2: Noteer onderstaand retouradres op je retourzending.
Moosey’s
Stattionsstraat 11 
7607 GX Almelo
Stap 3: Lever je pakketje in bij een Post NL-locatie bij jou in de buurt of wanneer je pakketje door de brievenbus past bij de dichtstbijzijnde brievenbus bij jou in de buurt.
Stap 4: Bewaar de track en tracé code die je bij de kassa krijgt wanneer je je pakketje afgeeft.

*Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • LET OP! Sale items mogen niet geretourneerd worden.
  • Retourneren bij Moosey’s aan huis is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Zonder track & trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Stop het retourformulier bij in uw pakket.
  • Heb je bezorgkosten betaald? Als je alle artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
  • Klopt je bestelling niet? Wat vervelend! Dit lost Moosey’s zo snel mogelijk voor je op. Neem contact op met klantenservice@mooseys.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, betelnummer en de items waar het om gaat.