Garantie

Meest gestelde vragen

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar klantenservice@mooseys.nl Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is. Zo kunnen we je zo snel mogelijk helpen!

Die klacht gaan we voor je oplossen! Je mag een mailtje sturen naar klantenservice@mooseys.nl.  Geef in je bericht duidelijk aan wat je klacht is o.v.v. je naam en bestelnummer. Wij nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling om te kijken wat we voor je kunnen doen.

  • Bij Moosey’s heb je vrijwel altijd recht op 30 dagen garantie na aankoop van jouw product en op vertoon van een aankoopbewijs/factuur.
  • Als je artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Is het probleem met het item je eigen schuld? Dan heb je geen recht op een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten. Dan heb je geen recht op garantie.
  • De factuur van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel. Wil je aanspraak maken op garantie, dan vraagt Moosey’s om een kopie.
  • Moosey’s geeft geen garantie op items uit de sale.