Betalen

Meest gestelde vragen

Bij Moosey’s kun je betalen met onderstaande betaalmethodes:

IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Creditcard
Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort.

Moosey’s cadeaubon
Wanneer je in bezit bent van een Moosey’s cadeaubon kun je hier je bestelling ook mee betalen. De cadeaubon is niet in te wisselen voor geld.

Klarna
Klarna is een betaalmethode waarmee je de mogelijkheid hebt de kosten voor jouw bestelling later te betalen. De maximale termijn hiervoor is 14 dagen. Zodra jouw bestelling verzonden is ontvang je de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regel je zelf met Klarna.  

Klarna voert voor Moosey’s het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk je aankoop met en andere betaalmethode voldoen. Wilt u meer informatie over Klarna? Ga dan naar de website.

Let op! Klarna staat los van Moosey’s. Dit betekent dat wanneer je kiest voor Klarna de betaling ook via hen verloopt. Betaal je rekening op tijd om verhoging te voorkomen! Moosey’s staat hiervoor niet garant.

PayPal
Ook kun je jouw bestelling betalen met PayPal. PayPal is een makkelijke en veilige manier om te betalen. Bij het betalen van een aankoop wordt afgerekend met alleen het e-mailadres en wachtwoord van het PayPal-account en hoeft er verder geen persoonlijke of financiële informatie overhandigd te worden, waardoor het een erg veilige betaalmethode is.   


Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?

-Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
-Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op via klantenservice@mooseys.nl  Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.